Adres Compleet... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu Adres Compleet... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu

Adres Compleet...

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 December 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Lieve mensjes,

'k Heb pas gehoord dat er meer kaarten naar me gestuurd worden dan dat hier daadwerkelijk aankomen. Shame! Ik heb even gekeken waar dat aan zou kunnen liggen.

Dit is de conclusie:
Bij m'n bericht over het adres en telefoonnummer, ben ik vergeten JOHANNESBURG er bij te schrijven! Hoe dom van me. Tis dus wel belangrijk dat dat erbij geschreven wordt. En aangezien ik rond de kerst heeeel veel kaarten verwacht (:p) achtte ik het noodzakelijk dit even in het algemeen door te geven.

Het is dus:

Groet,
Hanneke

• 07 December 2007 - 19:42

Jantine:

Grr... net weer een kaart op de post gedaan zonder Johannesburg...
    Tsjaa... we zullen dan maar zegge eigen schuld dikke bult ;-)

• 07 December 2007 - 19:42

Jantine:

Grr... net weer een kaart op de post gedaan zonder Johannesburg...
    Tsjaa... we zullen dan maar zegge eigen schuld dikke bult ;-)

• 07 December 2007 - 21:45

Dianne:

is de kaart van mij wel aangekomen???

had ook geen joburg erop!! baluh...

dianne

• 08 December 2007 - 00:02

Anna:

Ow daarom zijn al die twintig kaarten niet aangekomen haha;-)
    Grapje.. nee hoor... er komt er nu zo één aan...
    Liefs, Anna

• 08 December 2007 - 10:08

Marita:

hoi han.. ik had geen jo-burg dr onder gezet maar ze zijn wel aangekomen... groetjes

• 08 December 2007 - 10:29

Ieteke:

Dan is mijn kaartje zeker ook niet aan gekomen..:'(

Dan sturen we gewoon weer een nieuwe..;P

Liefs Iet

• 08 December 2007 - 12:04

HANNEKE:

Eej,
    'k Ga echt gillen, want volgens mij heb ik er ECHT een heel stel misgelopen!
    Jantine, van jou heb ik een keer een kaart gehad, Dianne, van jou niet, hihi Anna, van jou heb ik er welgeteld 51, Marita, jij bent bijzonder, die heb ik wel:) en Ieteke, van jou heb ik 'm ook niet.
    :'-(
    :'-(

• 08 December 2007 - 21:40

Randwijkse Tante:

Nu we het toch over kaartjes hebben ,Zijn die uit randwijk er wel.
    Zo niet kom ik ze zelluf wel brengen???Dus beter om joh burg te vermelden denk ik. Verder alles oke daar???
    Ben je weer aan het werk en het kerstdiner,voorbereiden een keer kerriesaus bij de rijst(hi hi)
    NOu dametje het bste maae weer liefs uut
    randwiek doei.

• 08 December 2007 - 21:45

Randwijkse Tante:

Sorry ik heb een wijntje op zie een foutje staan,moet zijn.
    Het beste maar weer.toedeloe

• 13 December 2007 - 11:50

Gonnnnnnnnn:

Ha Hannie!

Het was gezellig gisteren hé :-)?!
    Ik dacht snel even berichtje op deze site... dan weet je in ieder geval dat ik die ok nog trouw bezoek ;-)

Nou tot horens maar weer...

Liefs Gonnnnnnnnn

• 13 December 2007 - 14:00

Gijs Verhoeks:

Dag Hanneke, ik ben na lang zoeken eindelijk op je site terechtgekomen.
    Volgens mij gaat het daar beneden de evenaar goed met je. Je beleeft heel wat heb ik wel gelezen.
    Ik zit momenteel thuis want door een stroomstoring zijn alle kinderen naar huis gestuurd. Het is veel te koud. 50.000 huishoudens hebben sinds gisteravond geen elektriciteit, doordat een helikopter tegen hoogspanningskabels is aangevlogen. Wij hebben geluk, want na negen uur krijgen wij weer stroom via een omleiding.
    Tot ziens in het koude kikkerland. Gijs

• 14 December 2007 - 15:35

Jannie:

He,

Heb je mijn kaartje toevallig ook nog ontvangen? Er is inmiddels al weer een nieuwe onderweg..

Groetjes,

Jannie

Hanneke

www.hannekedoet.nl Hoi, Op deze site houd ik mijn reizen bij. Niet zomaar reizen, maar die reizen die in het teken staan van ontwikkelingswerk. Zo ben ik in 2007 naar Zuid-Afrika gegaan, daarover lees je meer in 'mijn eerste reis'. In 2009 ben ik naar het project terug gegaan ('vakantie Zuid Afrika). In 2011 hoop ik een afstudeerproject te doen in Suriname. Daar lees je ter zijner tijd meer van. Links: * www.lst.nl --> site van Livingstone * www.mes.org.za --> site van de MES, Zuid-Afrika * www.kindinsuriname.nl --> site van o.a. het kindertehuis in Suriname * www.eurorelief.net E-mail: hannekemauritz@hotmail.com