Post! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu Post! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu

Post!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

09 Maart 2011 | Suriname, Paramaribo

Hallo!

Even een kort bericht...
Vandaag zijn de eerste kaarten aangekomen! Yes! Ben helemaal blij:-)!
Een kaart van Trudy en Wimke, twee kaarten van Mettie. Bedankt!!

Gisteren was ik het wachten op de post zó zat, dat ik het postkantoor gebeld heb. Volgens mij gebeurt het vaker dat post zoekraakt, want er was een speciale keuze hiervoor... "Voor briefkaarten, toets 1". De meneer aan de telefoon ging even kijken. "Sorry mevrouw, er is geen post voor Pacificstraat". 'k Vroeg of ik niet langs mocht komen, dan kon ik het immers zelf zien. No problem. Dus wij vanochtend op onze fiets gestapt, naar het kantoor. Daar kwamen we in een mierennest van postvakken, brieven, rode postbodes... Maar nee, helaas. Nog steeds geen post. Ik m'n nummer achtergelaten en gezegd dat ik voortaan nog wel eens kom kijken. Voordat we weggingen zei de meneer: "Misschien krijg je het vandaag, de postbode is al in de wijk". Hoe sneaky! Waarschijnlijk heeft hij gisteren de post zien liggen en ervoor gezorgd dat het nu éindelijk gepost wordt! Anyway.
Je kunt nu met een gerust hart kaartjes sturen;-), inmiddels weet ik bij welke persoon ik moet zijn...
M'n dag kan niet meer stuk!

Fijne week verder!

-x- Hannn

PS: Sorry, als je twee keer een bericht van me in je inbox hebt gekregen... Foutje!

  • 09 Maart 2011 - 20:27

    Anna:

    Gelukkig maar!!! Kunnen we je nu tenminste echt kaarten gaan sturen!! ;-)

  • 09 Maart 2011 - 21:04

    Tante Niesje:

    Lieve Hanneke, Och keind, da de toch zo verlangs naar een levensteken van ons, kank me ok goed voorstelle, we gaan een mooie kaart posten voor jou, en je vraag voor observatieschema is in behandeling, Heb je mailtje doorgestuurd naar de I.B.er op school en ik ga morgen zelf ook zoeken voor jou,

    groetjes
    Van ons

  • 09 Maart 2011 - 21:37

    Mettie:

    Super!!! Hihi, heb ik het niet voor niets gedaan!
    'k Ga morgen even kijken voor die lijsten!!
    xx Met

  • 10 Maart 2011 - 14:54

    Randwijkse Tante:

    Hoi Niggie,
    Mooie boel daar hoor.
    Heb al eeuwen geleden een kaart gestuurd en nog niet gekregen.
    Lijkt mij beter als ik deze zelf kom brengen,bovendien kost het overnachten maar een prikkie toch???
    Maar goed ik ga weer een poging wagen hoor.
    Hoe is t verder,je verhalen zijn weer geweldig hoor.
    Hier is het somber weer,maar heb de hyacinten op de vaas staan toch een beetje voorjaar.
    Nou meid kga gauw weer verder moet duizenden bomen updaten dus ben nog even zoet,
    En dan weer voor eten zorgen voor de mannen,je weet wel hoe dat gaat.
    Veel liefs uut Randwiek,doei....

  • 14 Maart 2011 - 19:53

    Rakker:

    ha die han.

    hoe is ie ? hier loopt alles op rolletjes. lekker weer af en toe een buitje maar dat geeft niet. maar we gaan toch niet verder he ? die 2 kerels die je telefoonnummer staan op te schrijven. want je weet dan mag je niet meer op mijn kamer komen hoor.

    de vriendelijke groetjes van rakker


  • 14 Maart 2011 - 20:41

    Andries Van Gortel:

    Hallo haneke mauritz
    is het daar heet op dit ogenblik hoe is`t met jou op de Veenhoeve op kamer 29 d
    gaat het prima. Als je terug bent neem je je foto.s en reisverslag maar eens mee hoor ik ben zeer nieuwsgierig naar je verhalen over je reis.

  • 17 Maart 2011 - 17:39

    Rakker:

    ha han

    Bedankt veur ju mail. Was die kaart alleen veur mie gestuurd en 1 veur de veenhoeve. Wantur ies ur wel 1 veur de veenhoeve angukommu maer nie veur mie heur. Iek heur wel van ju ? Mit mien nichtju ga allus gulukkug goed. Bie Bertus loopt ok allus op wiellutjus. Iek ga guaw verdur tekunun. Iek mot ur 4 veur cooperatie De valk maku.

    Groetjus van rakkur.

  • 18 Maart 2011 - 17:46

    Rakker:

    un vraagju Han. op die foto ´schattig aapju´ vraag mu af wie is nu du aap. Want ke ju ut boek ´Alleen op du wereld´ dat aapju wat daar in veur komt had ook kleertjus an. Dus..... wie is nu de aap ?

    Groetjus rakkur

  • 24 Maart 2011 - 19:00

    Rakker:

    hoi Han.

    Hoe ga tie ? Hier ke die nie betur. Maar ik ben toch blie da we steeds dichter bij du datum komu da ju wir naer huus kom hor, iek mis ju wel iegunluk op du veenhoeve.

    groetjus rakkur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

www.hannekedoet.nl Hoi, Op deze site houd ik mijn reizen bij. Niet zomaar reizen, maar die reizen die in het teken staan van ontwikkelingswerk. Zo ben ik in 2007 naar Zuid-Afrika gegaan, daarover lees je meer in 'mijn eerste reis'. In 2009 ben ik naar het project terug gegaan ('vakantie Zuid Afrika). In 2011 hoop ik een afstudeerproject te doen in Suriname. Daar lees je ter zijner tijd meer van. Links: * www.lst.nl --> site van Livingstone * www.mes.org.za --> site van de MES, Zuid-Afrika * www.kindinsuriname.nl --> site van o.a. het kindertehuis in Suriname * www.eurorelief.net E-mail: hannekemauritz@hotmail.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1047
Totaal aantal bezoekers 187623

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 10 April 2017

Vluchtelingenzorg Griekenland (Lesbos)

27 Januari 2011 - 27 April 2011

Afstudeerproject in Suriname

04 Augustus 2009 - 18 Augustus 2009

Revisit Southern Africa

06 September 2007 - 08 Mei 2008

Vrijwilligerswerk Zuid-Afrika

Landen bezocht: