Foto's!! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu Foto's!! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu

Foto's!!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

23 September 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hoi!

Het is ons gelukt:
Foto's plaatsen!

Veel kijkplezier:-)

-x-

• 23 September 2007 - 19:44

Margje:

Ha die Hanneke! Geweldig zeg, die foto's! Leuk om ook op die manier een indruk te krijgen van de plek waar je zit en bezig bent. Dat oog ... ;). Ik hoop dat je inmiddels weer met een open blik om je heen kunt kijken ...! Be blessed! Be blessed!

• 24 September 2007 - 13:53

Evert En Marita:

Wat had jij een dik oog zeg!!! echt niet normaal.. ze kunnen goed steken!!! is het nu al helemaal weg?

Je hebt een gezellig kamertje.. en heel veel kaarten.. ik zag die van ons hangen.. haha of iemand moet dezelfde hebben haha.

Schattig jo die kindjes!!

Succes met alles

Kus van ons

• 24 September 2007 - 15:43

Catharina:

GAAF!!! Maar dat oog joh, niet meer normaal. Wat had die wesp jou te pakken ;-)

-xx- Cathy

• 24 September 2007 - 16:39

Gerdien:

Hoi hanneke, leuk dat we jou belevenissen zo kunnen volgen. pas wel goed op jezelf hoor. Gaat het al beter met je oog?

groetjes van ons, gerdien verwoert

• 24 September 2007 - 16:55

Jantine:

Ha Hanneke! Gaaf die foto's!! Vooral die van je oog!! Niet normaal zeg... Zo krijgen we echt een idee hoe jullie daar zitten enzo. Snap ik jullie verhalen beter.
    Ook echt heel leuk die maskers van Nijntje! Ziet er geweldig leuk uit!! Die kids hebben echt geluk met jullie!!

Succes weer verder!
    Groetjes Jantine

• 24 September 2007 - 17:42

Dianne:

Ha hanneke!!

Wat ontzettend gaaf werk hebben jullie daar! Echt k wordt al bijna jaloers haha
    Maar de hele familie lach hier dubbel om je oog.. best wel dik! Heej goede week!! En echt super joh die fotos leuk dat je ze erop heb gezet!! toch wel ideaal mettie die laptop he!!

Groetjes ook an mettie!!

liefs dianne

• 24 September 2007 - 18:50

Rianne:

Hey hanneke,
    Wat leuk om wat foto's te zien. Het ziet er heftig uit allemaal. Heel veel succes en plezier nog daar. Je hebt nog een tijd te gaan, dus doe rustig aan!

• 24 September 2007 - 19:05

Anna:

Hoi Hann...

Super om al die foto's te zien, zeg... alles gaat dan veel meer leven! Je ziet met je eigen ogen hoe jullie werken en leven! Gaaf! Maar wat een andere wereld zeg. Oei wat een wespensteek zeg... allemensen! Hopelijk kun je er nu voor 8 maanden tegen. ;-)
    Heel veel plezier toegewenst met de kids! En ook heel veel suc6 met alles wat jullie daar doen!

Liefs, Anna

ps. ook de groetjes aan Mettie!

• 25 September 2007 - 12:35

Curly:

Dear Hanneke,

Nog gefeliciteerd met je moeder! Ik heb gisteren al een lekker stuk bokkepoot gehad, en vandaag vlaai, dus ik kom niets te kort!

En a.s. donderdag komt je moeder bij "ons" eten: Voorgerecht: slak op een bedje van..., Hoofdgerecht: Mosselen a la curly en oesters van Nam Kee als toetje!

SIZOBONANA !!

• 25 September 2007 - 13:47

Wimke:

Ha Hanneke,
    Je merkt wel ik ben niet zo 'reageerderig', maar ik lees trouw mee hoor! Leuk om foto's te zien, zo krijgen we een beter beeld van hoe alles reilt en zeilt daar! Gaaf ook om te zien wat jullie zoal met de kinderen doen! Heel veel succes verder! (enne een kaartje ligt klaar dus die komt binnenkort jullie kant op)

Dag groetjes Wimke

• 27 September 2007 - 07:29

Leanne:

Leuk om nu een indruk te krijgen van je leventje in Afrika.

Heel veel succes met alles en ja, ook met je oog. Verder nog niet ziek geworden????

Groetjes,
    Leanne

Hanneke

www.hannekedoet.nl Hoi, Op deze site houd ik mijn reizen bij. Niet zomaar reizen, maar die reizen die in het teken staan van ontwikkelingswerk. Zo ben ik in 2007 naar Zuid-Afrika gegaan, daarover lees je meer in 'mijn eerste reis'. In 2009 ben ik naar het project terug gegaan ('vakantie Zuid Afrika). In 2011 hoop ik een afstudeerproject te doen in Suriname. Daar lees je ter zijner tijd meer van. Links: * www.lst.nl --> site van Livingstone * www.mes.org.za --> site van de MES, Zuid-Afrika * www.kindinsuriname.nl --> site van o.a. het kindertehuis in Suriname * www.eurorelief.net E-mail: hannekemauritz@hotmail.com