Aftellen! - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 September 2007 | Nederland, Opheusden

Aankomende donderdag is het zover! 's Middags om 16:25 gaan we vliegen.
'k Heb zaterdag m'n verjaardag en afscheidsfeestje gevierd. t Was echt mega-gezellig! k Wil via deze (onpersoonlijke) weg alvast alle schrijvers van de bemoedigende kaartjes en de gevers van geld geld geld hártelijk bedanken! k Voelde me 's avonds net een 'bruid' die geld aan het tellen was:D

Vandaag wordt de koffer ingepakt. Nog een paar laatste dingetjes kopen en dan is alles wel klaar.
t Afscheid komt stééds dichterbij. k Ga liever nu even een week verder in de tijd, dan zijn die akelige afscheidsmomenten thuis en op Schiphol in ieder geval voorbij.

Maar jah, de tijd gaat in ieder geval al snél genoeg! Op dit moment lijkt 8 maanden gescheiden te zijn van iedereen die me dierbaar is vréselijk lang. Maar vast staat dat m'n wens nu eindelijk uit gaat komen, ook al zullen er moeilijke momenten komen... n Berichtje vanuit Nederland zou ik écht ontzettend fijn vinden!
Het postadres in Johannesburg geef ik t.z.t nog door, want ik weet niet precies waar onze post naar gestuurd moet worden.

Dit is m'n laatste berichtje in Nederland!
Doeiii

PS Mettie heeft een laptop aangeschaft, en op het vrijwilligershuis is de mogelijkheid (wrs) om er internet op aan te sluiten. Ideaal toch! Dan kan ik maar mailen, skypen, msnen etc ;)!

  • 04 September 2007 - 08:46

    Mettie:

    Het zijn sandalen geworden! Mijn laatste spulletjes zijn nu binnen, nu alleen de allerlaatste nog ;-). Je blijft dingen kopen! Ik ben met koffer en al op de weegschaal gegaan, er mag nog 6 kg bij. Dus het valt tot nu toe nog mee!

    Zettum op de laatste daagjes en tot donderdag! xx Met

  • 04 September 2007 - 10:13

    Wouter:

    ja nog een paar dagjes wah maar ik kom nu eten zie je zo

  • 04 September 2007 - 18:15

    Corine Silfhout:

    Hoi Hanneke,

    Je afscheidsfeest is echt heel gezellig geweest, hoorde ik. Leuk hoor!

    Ik wil je ook even een hart onder de riem steken voor het afscheid nemen. Hou je taai!

    Geniet van de reis en laat snel iets van je horen vanuit Johannesburg.

    Hans, Corine en Bernice

  • 05 September 2007 - 09:01

    Fam Scheurwater:


    Hoi Hanneke,

    Hou je taai met het afscheid,goede reis en het allerbeste toegewenst!

    Hartelijke Groeten,

    Leendert en danielle
    en ons viertal

  • 05 September 2007 - 12:12

    Wimke:

    Ha Hanneke,
    Het was fijn om zaterdag nog even afscheid te nemen. Morgen gaat het dan echt beginnen! Een hele goeie reis gewenst en sterkte met het afscheid nemen van je familie!
    Groetjes Wimke

  • 05 September 2007 - 14:50

    Anna:

    Ha Hann..
    Jah, nu komt het heel dicht bij!!! Veel sterkte morgen met afscheid nemen... maar houdt je doel voor ogen! Je gaat ook een hele mooie en misschien moeilijke tijd tegemoet! Veel suc6 en Gods Zegen in Afrika! Dat je iets mag betekenen voor de kids daar!

    Liefs, Anna

    ps. goede reis!

  • 05 September 2007 - 17:37

    Erna:

    ej hann....
    heel veel sterkte....
    en hou je taai met afscheidnemen..!
    en we denken aan je...
    liefs erna

  • 05 September 2007 - 21:00

    Ouders Van Mettie:

    Hallo Hanneke,
    Wij wensen jou een hele fijne, leerzame en goede tijd toe in Johannesburg. Bovenal Gods zegen toegewenst. Samen met Mettie ga je een mooie taak uitvoeren.
    Een goede reis en veel sterkte.
    Fam. C. van Ee

  • 06 September 2007 - 20:18

    Johan Van Noort:

    he zet hem op goede reis
    nog verder ik zal in gedachten mee vliegen
    groeten uit Opheusden

  • 07 September 2007 - 19:05

    Gonnie:

    ha hanneke,
    heel veel succes en een goede tijd daar toegewenst.
    de hart.gr

  • 07 September 2007 - 19:10

    Gon:

    Ha Hann en Mettie,
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!
    Succes met inburgeren daar :-)!!
    X Gon

  • 08 September 2007 - 16:44

    Cathy:

    Hoi Hann,

    Veilig gearriveerd lees ik net in berichtje van Gonn? Fijn! Ik ben echt benieuwd hoe je het gaat vinden... Kstuur je binnenkort een mail!

    Succes!!

    Liefs Catharina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

www.hannekedoet.nl Hoi, Op deze site houd ik mijn reizen bij. Niet zomaar reizen, maar die reizen die in het teken staan van ontwikkelingswerk. Zo ben ik in 2007 naar Zuid-Afrika gegaan, daarover lees je meer in 'mijn eerste reis'. In 2009 ben ik naar het project terug gegaan ('vakantie Zuid Afrika). In 2011 hoop ik een afstudeerproject te doen in Suriname. Daar lees je ter zijner tijd meer van. Links: * www.lst.nl --> site van Livingstone * www.mes.org.za --> site van de MES, Zuid-Afrika * www.kindinsuriname.nl --> site van o.a. het kindertehuis in Suriname * www.eurorelief.net E-mail: hannekemauritz@hotmail.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 187834

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 10 April 2017

Vluchtelingenzorg Griekenland (Lesbos)

27 Januari 2011 - 27 April 2011

Afstudeerproject in Suriname

04 Augustus 2009 - 18 Augustus 2009

Revisit Southern Africa

06 September 2007 - 08 Mei 2008

Vrijwilligerswerk Zuid-Afrika

Landen bezocht: