Sponsoring... - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu Sponsoring... - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu

Sponsoring...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

27 Juli 2007 | Nederland, Opheusden

Al een aantal keer heb ik de vraag gekregen of het mogelijk is me te sponsoren.
Nou, hartstikke geweldig natuurlijk! Zoals je waarschijnlijk al wel weet, gaat zo'n reis wel het een en ander kosten. Ook het project daar zal financiële steun absoluut op prijs stellen.
Tot nu toe heb ik nog niemand rechtstreeks gevraagd om me te sponsoren, omdat ik niemand daartoe wil verplichten! Maar als je toch écht die behoefte heb, heb je hier m'n rekeningnummer. Tis een speciale bankrekening voor Afrika:

Rek.nr. 1289 99 268
G.J. Mauritz

Nogmaals: ik wil je met dit berichtje niet verplichten me te sponsoren, ik heb immers zélf gekozen om dit werk te gaan doen. Maar had je et plan al om me te sponsoren, dan ben ik daar natuurlijk ontzettend blij mee!

PS Leden uit m'n Hotmailbestand zijn aangemeld in de mailinglist, zodat je automatisch bericht krijg wanneer ik iets veranderd heb op de site.
Wil je geen bericht meer krijgen, stuur dan een mail! Dan meld ik je af.

-----------------------------------------

Nog even ter reactie op Marco :-)
De stichting is bezig om een nieuwe crèche op te knappen, zodat nóg meer kinderen opgevangen kunnen worden. In de acht maanden dat ik in Z-A zit, zullen er absoluut momenten zijn dat de stichting om geld verlegen zit. Bijvoorbeeld: er moet onderwijsmateriaal ingeslagen worden (lijm, scharen, werkboekjes etc)... Met sponsorgeld kan ik de stichting dan dírect helpen!
Dus daar gaat het sponsorgeld zo ongeveer naar toe. Niet om een vakantie voor mij te sponsoren, hoor ;-)!
't Is nu dus nog een beetje vaag, maar ter zijner tijd zal ik aangeven wat ik met het sponsorgeld gedaan heb!

  • 02 Augustus 2007 - 10:11

    Marco (Curly):

    Natuurlijk wil ik graag sponsoren, maar waar gaan mijn euro's "precies" naar toe Hanneke?

  • 02 Augustus 2007 - 10:48

    Marco (Curly):

    Dus Hanneke:

    Ik gee, gee,
    Gee gee, gee, gee
    Mijn sente, jou drome, hun klere vol gate
    Gee jou hart vir Hilibrow

    (vrij naar Stef Bos)
    Succes, Marco


  • 25 Augustus 2007 - 08:09

    Maarten:

    Hey wij zijn met livingstone 3 weken op werkvakantie geweest naar Johannesburg Mes. Kijk hier voor onze ervaringen www.expeditie07.nl

    succes Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

www.hannekedoet.nl Hoi, Op deze site houd ik mijn reizen bij. Niet zomaar reizen, maar die reizen die in het teken staan van ontwikkelingswerk. Zo ben ik in 2007 naar Zuid-Afrika gegaan, daarover lees je meer in 'mijn eerste reis'. In 2009 ben ik naar het project terug gegaan ('vakantie Zuid Afrika). In 2011 hoop ik een afstudeerproject te doen in Suriname. Daar lees je ter zijner tijd meer van. Links: * www.lst.nl --> site van Livingstone * www.mes.org.za --> site van de MES, Zuid-Afrika * www.kindinsuriname.nl --> site van o.a. het kindertehuis in Suriname * www.eurorelief.net E-mail: hannekemauritz@hotmail.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 187942

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 10 April 2017

Vluchtelingenzorg Griekenland (Lesbos)

27 Januari 2011 - 27 April 2011

Afstudeerproject in Suriname

04 Augustus 2009 - 18 Augustus 2009

Revisit Southern Africa

06 September 2007 - 08 Mei 2008

Vrijwilligerswerk Zuid-Afrika

Landen bezocht: