Adres & telefoonnummer - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu Adres & telefoonnummer - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Hanneke Mauritz - WaarBenJij.nu

Adres & telefoonnummer

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

08 September 2007 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Postadres:
Zaziwe Hope for life care centre
353 Main Street
Jeppestown 2094
Johannesburg
South-Africa *

Mobiel nummer: 0027 7901 63654
Vaste telefoon: 0027 1161 8131 (wil je hier naartoe bellen, dan is het handig van tevoren een afspraak te maken)

* Nog belangrijk: stuur niet iets mee in de envelop, want als men hier in Z-A iets ziet wat op geld o.i.d. lijkt, dan wordt de post opengemaakt en komt het dus nooit aan op de plaats van bestemming. Dit is geen grapje;-), dit is serious!! n Amerikaanse vrouw vertelde het me. Maar ik zie uit naar POST!! Pakketjes-post heeft trouwens wel grote kans van slagen.

  • 09 September 2007 - 11:51

    Johan Van Noort:

    He hanneke leuk dat je het daar al zo leuk vind jammer van je oog maar ja zal wel geen 8 maanden duren denk ik haha.
    maar als wij een keer bellen kost jou dat niet heel veel geld?
    ik wenst u nog veel plezier doe ze ook de groeten van mijn daar ha.
    gister is er voor woord en daad 81 bakan peren gepluk een super resultaat dankzij je moeder

    groeten johan+ Fam.

  • 10 September 2007 - 14:44

    Laura:

    hey Hanneke,

    gaaf zeg dat jullie daar al zijn, en t klinkt nu al erg bijzonder om er te zijn! Ik heb er ook erg veel zin in. De conferentie was erg geslaagd en daar moet ik nu eerst nog wel van bijslapen, maar hoop zo de komende weken me ook voor te bereiden op mn komst in johannesburg!!

    liefs laura

  • 10 September 2007 - 16:02

    Dianne:

    HOi meiden!!

    Leuk al die verhalen... Gelukkig is oog snel weer beter!! en met niet misselijk geworden?? haha Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!!! Echt grappig van die mobieltjes kijk maar uit want bij mirjam was tie 2 keer gestolen.. niet best daar...

    Maar succes van de week!!

    beterschap!

    liefs dian

  • 10 September 2007 - 16:03

    Evert En Marita.:

    Hoi han.. Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van al jou belevenissen!! Wat maak je al veel mee in korte tijd! We blijven je volgen!! Succes daar met al het werk wat je te doen heb.. Liefs evert en marita.
    En succes met je oog.. of is het al weer minder??

  • 10 September 2007 - 17:57

    Rianne Jobse:

    He Hann!
    How are you? Ik lees dat je nu al super veel nieuwe indrukken op doet, geweldig joh! Hoe is't met je oog? Je hebt een leuke site!
    Succes met alles en ik ga je belevenissen bijhouden!

    Liefs, Riann

  • 10 September 2007 - 20:20

    Fam. Uit 'Tarme Land:

    Hier de eerste brief.

    We denken aan je.

    Groeten,
    Tante Ria en Ome anton

  • 11 September 2007 - 19:06

    Arjanne:


    Hé wijffie!!!

    Daar zit je dan!! Voor je gevoel in een andere wereld, zeker? Ben je niet helemaal dol in je hoofd van al die indrukken?? En zijn 't lieve kids?? Lijkt me zo schattig, hè!! Hé, ik kijk uit naar je mailtjes!!

    Veel liefs Arjanne

  • 12 September 2007 - 07:35

    Familie Hoogakker!!:

    Hallo Hanneke,
    Wat leuk dat we zo snel al wat van je horen.. Is je oog weer "beter"? haha!

    Heb je onze fotos wel mee? Daar kijk je natuurlijk elke dag even naar! hihi!

    Nou, heel veel succes met alles!!!

    Groeten de hoogakkers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

www.hannekedoet.nl Hoi, Op deze site houd ik mijn reizen bij. Niet zomaar reizen, maar die reizen die in het teken staan van ontwikkelingswerk. Zo ben ik in 2007 naar Zuid-Afrika gegaan, daarover lees je meer in 'mijn eerste reis'. In 2009 ben ik naar het project terug gegaan ('vakantie Zuid Afrika). In 2011 hoop ik een afstudeerproject te doen in Suriname. Daar lees je ter zijner tijd meer van. Links: * www.lst.nl --> site van Livingstone * www.mes.org.za --> site van de MES, Zuid-Afrika * www.kindinsuriname.nl --> site van o.a. het kindertehuis in Suriname * www.eurorelief.net E-mail: hannekemauritz@hotmail.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1020
Totaal aantal bezoekers 187909

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 10 April 2017

Vluchtelingenzorg Griekenland (Lesbos)

27 Januari 2011 - 27 April 2011

Afstudeerproject in Suriname

04 Augustus 2009 - 18 Augustus 2009

Revisit Southern Africa

06 September 2007 - 08 Mei 2008

Vrijwilligerswerk Zuid-Afrika

Landen bezocht: